FAQ

Heel simpel, je surft door de verschillende categorieën op onze webshop en doet het product in je winkelwagentje. Als je de bestelling wil afronden klik je in je shoppingbag op “Kassa”. Volg alle stappen in het scherm en je bestelling is geplaatst.
Ja, dat kan. Bel de Bruma-impex Webshop op 010-2921900.
Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigingsmail. Als je deze hebt ontvangen dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling in goede orde bij ons in binnengekomen.
Regelmatig wordt het assortiment van de Bruma-impex webshop aangevuld met nieuwe producten. Daarom kan een product dat de ene dag uitverkocht is, de volgende dag toch weer gewoon te koop zijn. Wil je een uitverkocht artikel graag hebben, dan raden we aan om de website goed in de gaten te houden.
Wettelijk gezien dien je binnen 30 dagen na retourzending het geld op je rekening te hebben. Bij Bruma-impex Export regelen we dit iets sneller. Vanaf het moment dat het product aankomt in ons magazijn duurt het circa 7 werkdagen voordat het retourbedrag op je rekening staat. Hou er rekening mee dat als je een retourzending in de winkel afgeeft er nog een paar dagen bij kunnen komen omdat de zending met de reguliere bevoorrading (2x per week) terug naar ons magazijn gaat.
Met iDEAL kun je betalen met het bekende internetbankieren van je bank. Als je klant bent bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank of SNS Regio Bank dan kun je gebruik maken van iDEAL.
 Meer info op www.ideal.nl
Daarnaast kun je natuurlijk altijd per email contact met ons opnemen via info@bruma-impex.nl of tijdens kantooruren bellen met de servicelijn op 010-2921900.



HEALTH/BEAUTY PRODUCTS

 

KVK Rotterdam: 67634621
IBAN: NL37 ABNA 0499 0255 12
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL09 INGB 0007 5875 86
BIC: INGBNL2A