Gratis verzending vanaf € 150,00 (anders €6,95).
Wil je een product terugsturen? Geef dan binnen 14 dagen aan dat je je bestelling terugstuurt. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling gratis terug te sturen. Producten die niet geopend zijn en nog verzegeld zijn, kunnen alleen geretouneerd worden.
Wanneer wij jouw bestelling hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging per e-mail.
Plaats het product (ongeopend) terug in de doos, samen een briefje met je adres- of klantgegevens. Zo kunnen wij achterhalen wie het pakket heeft teruggestuurd. Vergeet niet om je eigen adres op de doos even door te kruisen en stuur het pakket naar:
Schaapherderweg 1b
2988 CK Ridderkerk
The Netherlands
De verzendkosten naar bovenstaand adres dien je zelf te bekostigen.
Wanneer wij jouw bestelling hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terugstorten op je rekening.
Wij doen ons uiterste best om onze producten naar tevredenheid te leveren. Ben je desondanks niet tevreden of heb je een andere klacht? Dan gaan we dit uiteraard voor je oplossen. Wij vinden het namelijk belangrijk dat iedereen tevreden is over onze service en producten.
Een klacht indienen kan op de volgende manieren:
Neem zelf telefonisch contact op
Wil je ons persoonlijk spreken? Bel dan op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur naar ons telefoonnummer +31 6 17333533. Dan gaan we direct op zoek naar een oplossing.
Stuur een e-mail
Stuur een e-mail met je vraag of klacht en je ontvangt binnen één werkdag een reactie op je vraag of klacht. E-mail naar: info@bruma-superfood.nl
Geschillencommissie
We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan de klacht worden voorgelegd aan de geschillencommissie via het Europees ODR Platform.